بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / بازار خرید و فروش کفپوش تاتامی در کشور

بازار خرید و فروش کفپوش تاتامی در کشور

خرید کفپوش تاتامی در نمایندگی های فروش این محصول با برترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد، این محصول ارزشمند بسیار پر کاربرد بوده و ایمنی بالایی برای کف و دیواره ها به وجود می آورد و امکان شستشوی بسیار آسان را  برای خریدار فراهم می کند. این محصول در انواع طرح ها و مدل ها و رنگ های متنوع با بهترین نوع کیفیت و مرغوب ترین نوع مواد اولیه تولید و تهیه شده و در مناسب ترین قیمت به تمامی نمایندگی های فروش در سراسر کشور عرضه می گردد.

بازار خرید و فروش کفپوش تاتامی در کشور

تجارت کفپوش تاتامی برند تابان

تجارت کفپوش تاتامی برند تابانتجارت کفپوش تاتامی با برند تابان بسیار پر رونق بوده و از شهرت فراوانی برخوردار می باشد، این محصول با اثبات کیفیتی بینظیر و مقاومت بالا و طرح های متنوع همواره مورد تقاضای بسیاری از بازار ها در داخل و خارج کشور قرار گرفته است.

بازار فروش کفپوش ورزشی تاتامی بسیار پر رونق بوده و با کیفیت مرغوب و قیمت عالی و مناسب به فروش می رسد. خرید کفپوش تاتامی ۲۵ میل جهت کف اتاق کودک و نوجوان در مهد کودک ها و ورزشگاه ها بسیار مناسب بوده و وزن پنجاه تا هشتاد کیلو گرم را می تواند تحمل کند.

این کفپوش ایمنی نسبتا خوبی برای کف ها و دیواره ها در ورزشگاه ها، مهد کودک ها، پارک ها و زمین های بازی کودکان و بسیاری دیگر به وجود می آورد و از سر خوردن و ایجاد صدمه های جدی در فرد مصدوم پیشگیری به عمل می آورد.

پارامتر های تعیین کننده قیمت کفپوش ورزشی بر اساس حجم درخواستی، رنگ درخواستی، کیفیت فوم به کار رفته، نحوه بسته بندی، طریقه ارسال، خرید کلی و عمده مشخص می گردد

قیمت کفپوش تاتامی   با در نظر گرفتن نوع کفپوش، اندازه کفپوش و تعداد درخواست شده بسیار مختلف می باشد. این محصول با ارزش از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار بوده و می تواند رضایت را برای مصرف کننده به وجود آورد.

 این محصول در انواع سایز ها و مقیاس های درخواستی در بسته بندی ها و اندازه های  مختلف به مرغوب ترین مواد اولیه و با کیفیت بالا، توسط تکنولوژی پیشرفته تولید می شود. این محصول توسط مواد درجه یک  ساخته می شود.

خریدار کفپوش تاتامی مخصوص مهدکودک

تولید کفپوش تاتامی درجه ۱ برای اتاق کودک یکی از بهترین تولیدات بوده که به علت ایمنی بالا از سر خوردن کودک جلوگیری به عمل آورده و قدرت ضربه گیری نسبتا خوبی دارد. این محصول در رنگ های آبی، زرد، قرمز، سبز، نارنجی و رنگ های بسیار شیک و متفاوتی با بهترین جنس و مناسب پوشاندن کف اتاق کودک شما طراحی و تولید شده است و به خریدار آن ارائه میگردد.

این محصول به علت وجود آج های رو آن مانع از سرخوردن کف پوش تاتامی شده و در ضخامت بیست میلی متری دارای دو نوع آج حصیری و آج المپیک می باشد، در ضخامت های بیست و پنج و سی میلی متری دارای آج های لوزی بوده و در ضخامت های چهل و پنج میلی متری دارای دو نوع آج سوزنی و لوزی می باشد.

انواع کفپوش تاتامی طرحدار در طرح های بسیار شیک و فانتزی و مناسب با هر سلیقه ای در کامل ترین طیف رنگی در سایز های درخواستی  با بکارگیری از بهترین نوع مواد اولیه فوم و مواد اصلی کفپوش تولید و تهیه شده و به بازار فروش عرضه می گردد.

بهترین کفپوش تاتامی ضد آب بوده و کف آن بسیار مستحکم و در برابر فرسایش و سر خوردگی از خود مقاومت نشان می دهد.

ویژگی بارز انواع کفپوش های تاتامی علاوه بر زیبا بودن و تنوع سلیقه ای در طرح و رنگ ضد آب بوده و از ایجاد ترک و ورود آب به داخل خود جلوگیری به عمل می آورد.

این نوع از کفپوش  مناسب ترین ابزار محافظ کف اتاق کودک شما می باشد و  مناسب برای کودکانی است که جنب و جوش زیادی داشته و از افتادن کودک با احتمال خطر ها و آسیب های جدی جلوگیری می کند. مشخصات کفپوش تاتامی بسیار ویژه و خاص و فراوان بوده و همواره از تقاضای زیادی برخوردار می باشد

استفاده از این نوع کفپوش بسیار حائز اهمیت بوده و در رعایت ایمنی و  بهداشت فردی کودک  کمک شایانی کرده است و از ایجاد بیماری های انگلی که از کف اتاق و از طریق انگشتان پا و پوست منتقل می گردند و سبب ایجاد بیماری هایی مانند فیلاریا، هپاتیت و بسیاری دیگر از انواع بیماری ها  می شوند پیشگیری به عمل می آورد.

ارائه دیوارپوش طرح دار ارزان قیمت

ارائه دیوارپوش طرح دار ارزان قیمتامروزه یکی از مهم ترین لوازم ضروری در کف و دیواره های هر ورزشگاهی و هر مکان مورد توجهی، کفپوش و دیوار پوش طرح دار و  عالی، مرغوب و با کیفیت می باشد.  فروش دیوار پوش تاتامی به صورت عمده از طریق شرکت های تولیدی و نمایندگی های فروش در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. این نمونه تولیدی در بازار داخلی بسیار شناخته شده می باشد.

فروش دیوار پوش تاتامی در انواع و اقسام مختلفی صورت گرفته و از خاصیت ضد آبی ویژه ای برخوردار می باشد. این محصول به علت ضد آب بودن و نمایش دادن میکروب ها و آلودگی ها در رعایت بهداشت بسیار حائز اهمیت بوده و به راحتی شسته می شود.

مدل های مختلف دیوار پوش تاتامی، دارای ضخامت های متنوعی می باشد این محصول در انواع مدل های مختلف  مناسب کف اتاق کودک، کف نماز خانه ها و سالن های ورزشی، سالن اجتماعات و مهد کودک ها زمین بازی کودکان و پارک ها  و  با ویژگی های عالی و بسیار با کیفیت، بسیار با ضخامت و لطیف و عاری از مواد حساسیت زا، ضد آب و ممانعت از ایجاد هوا زیر کفپوش تهیه و تولید می گردد.

این دیوار پوش های  پر کاربرد که مختص اتاق های کودکان و سالن های ورزشی و بسیاری از اماکن لوکس و مورد توجه طراحی گردیده است مانع ورود آلودگی ها و میکروب ها به درون فوم شده و خاصیت ضد آب بودن آن ویژگی بسیار مثبتی را علاوه بر ضربه گیر بودن آن به وجود آورده است.

صادر کنندگان دیوارپوش در ایران توانسته اند با بکار گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از جدید ترین و بروز ترین طرح ها و دستگاه های مدرن، بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را تهیه و تولید کنند و همواره صادرات پر رونقی را در این زمینه ایجاد نمایند.این محصول همواره به کشور های همسایه مانند امارات، کویت، عراق و بسیاری دیگر صادر شده و موجب سود آوری بالایی برای کشور عزیزمان ایران می گردد.

لیست قیمت دیوار پوش ایران  با در نظر گرفتن درجه کیفیت، درجه شفافیت، درجه مرغوبیت و نوع مواد اولیه توسط بازرگانی فروش أین محصول تعیین می گردد. فروشنده کفپوش تاتامی کودک این محصول را در انواع مختلف و برترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند.

مراکز تولیدی دیوارپوش ، این محصول با کیفیت را به بازار های فروش تمامی کشور با قیمت های فوق العاده عالی  بسیار مناسب ارسال می کند. این نوع محافظ معروف  توسط شرکت های تولیدی با نیروهای متخصص خبره در شرایط کاملا استاندارد  تهیه و تولید می شود

این دیوار پوش  بسیار سبک و ضد آب و با کیفیت بوده و جهت استفاده در همه مکان ها مناسب می باشد، دارای طول عمر بالا بوده و فاقد حساسیت برای هر نوع پوستی می باشد، در تنوع طرحی و رنگی فوق العاده زیاد و بینظیری تهیه می گردد،  از مرغوب ترین مواد درجه یک فوم تهیه شده است و دارای قیمتی بسیار ارزان می باشد.

 این نوع از دیوار پوش به علت وجود آج در آن  ضد چروک بوده و ضخیم و بسیار سبک می باشد. ابن محصول قابلیت شستشوی بسیار راحتی را دارا می باشد، بسیار زیبا و سبک و در عین حال قابل حمل می باشد که با فروش مستقیم به متقاضیان ارائه میشود.

فروش کفپوش تاتامی طرح پارکت

فروش کفپوش تانامی طرح پارکت بسیار پر طرفدار بوده و در قیمت ها و کیفیت های عالی عرضه می گردد. قیمت کفپوش تاتامی در رنگ بندی های گوناگون و مرغوبیت بینظیر بسیار مناسب می باشد. خریدار کفپوش تاتامی فومی طیف وسیعی را شامل شده و هر کدام بر اساس سلیقه و نیاز خود این محصول را در رنگ بندی و سایز بندی و ضخامت مختلف خریداری می نمایند.

لیست قیمت کفپوش تانامی با در نظر گرفتن درجه کیفیت، رنگ بندی ، درجه مرغوبیت و نوع مواد اولیه توسط بازرگانی فروش أین محصول تعیین می گردد. قیمت روز کفپوش تاتامی طرح پارکت در تمام نمایندگی های فروش محصول موجود می باشد.

مراکز اصلی و فروشگاه کفپوش تاتامی با کیفیت در کشور در تمامی نمایندگی های فروش محصول وجود داشته و این محصول را در انواع مختلفی با تنوع فراوان و کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب به فروش می رسانند. قیمت کفپوش تاتامی با توجه به کارایی ویژه و محافظتی که دارد بسیار مناسب می باشد.

مراکز تولیدی، این محصول با کیفیت را به بازار های فروش تمامی کشور با قیمت های فوق العاده عالی  بسیار مناسب ارسال می کند. این نوع محافظ معروف  توسط شرکت های تولیدی با نیروهای متخصص خبره در شرایط کاملا استاندارد  تهیه و تولید می شود.

چنانچه خواهان خرید این محصول ضروری جهت مهد کودک ها، سالن های ورزشی، اتاق کودک خود و یا سایر مراکزی که نیاز ب این نوع محافظ دارد را دارا می باشید می توانید به صورت عمده و در حجم بیشتر و ملی تری این محصول را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با تخفیف بسیار عالی خریداری نمایید، هم اکنون می توانید جهت سفارش این محصول، با مدیر فروش این نمایندگی تماس حاصل کرده و اطلاعات خرید با آگاهانه و کامل را به دست آورید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

کفپوش تاتامی چیست؟ انواع کفپوش تاتامی به همراه عکس

کفپوش تاتامی چیست و انواع آن کدام است کفپوش تاتامی نوعی تشک با بافت نرم …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام