بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / آجر یوگا / بزرگترین مرکز خرید آجر یوگا درجه یک در مشهد

بزرگترین مرکز خرید آجر یوگا درجه یک در مشهد

بزرگ ترین مرکز خرید آجر یوگا درجه یک، ارائه دهنده بهترین محصولات باکیفیت و مرغوب می باشد. برای خرید بهترین آجر یوگا به سراغ مراکز و فروشگاه های ما بروید. آجر های یوگا استفاده زیادی در سالن های ورزشی دارند.

بزرگترین مرکز خرید آجر یوگا درجه یک در مشهد

فروشنده آجر یوگا و زیرانداز درجه یک

فروشنده آجر یوگا و زیرانداز درجه یکعرضه کننده تجهیزات یوگا، بهترین‌ آجر یوگا چوبی را برای باشگاه ها فراهم‌ می کند. برای تهیه کردن آجر یوگا و زیرانداز می توانید به فروشگاه اینترنتی آجر یوگا مراجعه کنید.

آیا برای تمرین یوگا سعی کرده اید از غرفه های یوگا مانند بلوک ، کمربند یا تقویت کننده استفاده کنید؟  برترین ها معمولاً با سبک هایی مانند آجر یوگا همراه هستند ، اما می توانند توسط همه برای بهبود تراز و تعادل آسانا ، تعمیق کشش یا آرامش ، بدون توجه به کدام سبک یوگا تمرین کنید.

 بلوک ها حفره های شگفت انگیزی هستند که به ما کمک می کنند تا قدرت را تقویت کنیم ، تراز را درک کنیم و به حالت های عمیق تر برسیم.  اگر با مشکلاتی از جمله بالا بردن وزن بدن خود در تعادل بازوها ، شل کردن سر در خم های رو به جلو ، نشستن بیش از حد طولانی روی زمین ، مبهوت شدن در ایستگاه های ایستاده و غیره دست به گریبان بوده اید ، پس از آن بلوک ها می توانند بهترین دوستان شما باشند.

 حتی پزشکان پیشرفته بلوک های مفیدی را برای کشف آناتومی آنانا یا استفاده از آنها برای آرامش عمیق می یابند.  بهتر است به جای یک بلوک روی یک جفت سرمایه گذاری کنید زیرا به تعدادی از روش های استفاده از آنها می افزاید.

تولیدی بزرگ بهترین آجر یوگا در تهران

قیمت بلوک یوگا بستگی به اندازه و کیفیت آن دارد. تولیدی های زیادی در کشورمان در زمینه تولید آجرهای یوگا فعالیت می کنند.

سفارش عمده آجر یوگا مشکی

سفارش عمده آجر یوگا مشکی  مزایای استفاده از آجر های یوگا و خرید کدام یک است

 استفاده از غرفه ها در حین تمرین یوگا می تواند بسیار زیاد باشد، خصوصاً بلوک های یوگا. آجرها پیشگام در استفاده از بلوک های یوگا و دیگر غرفه ها به منظور پیگیری عمل خود به دلیل بیماری بود، که مانع از این شد که او به طور کامل وضعیت های پیشرفته را به دست آورد.

 یکی از دلایلی که ما دوست داریم از بلوک های یوگا استفاده کنیم ، به این دلیل است که بدون تلاش زیاد به ما کمک می کند تا به نبرد عمیق تر عمل کنیم.  ما می توانیم به جای تلاش زیاد برای تمرکز در نگه داشتن پوز ، روی نفس و درشت تمرکز کنیم.  ما به عنوان مربیان یوگا ، از هرگونه دانش آموز ای که در تلاش است یا نفس خود را نگه می دارد ، برای حفظ امتیاز استفاده می کنیم.  همچنین به آنها کمک می کند تا سطح بعدی تمرین خود را بدست آورند.

 بلوک های یوگا پشتی ، باسن ، سر و دست شما پشتیبانی خوبی دارند.  آنها برای دانش آموزان مبتدی و سایر پزشکان متخصص که ممکن است آسیب دیدگی و یا محدودیت هایی برای مواجهه با آنها داشته باشند ، کمک بزرگی می کند ، مانند مواردی که به طولانی کردن ستون فقرات نیاز است.

 طبق برخی مطالعات ، استفاده از آجر های یوگا برای:

 با ارائه پشتیبانی ، آنها به بدن اجازه می دهند تا تراز صحیح را حفظ کند ،

 کمک به تغییر موقعیت ها با توجه به راحتی فرد از این طریق به شما در افزایش انعطاف پذیری در بدن کمک می کند ،

 با کمترین فشار و فشار روبرو شوید ، به خصوص وقتی که یک تمرین دشوار را تجربه می کنید.

 نگه داشتن در موقعیت های دشوار و همچنین برای مدت زمان طولانی تر

 کاهش صدمات و میزان انرژی لازم برای انجام آساناها.

 چه نوع آجر یوگا برای خرید؟

 بیشتر بلوک هایی که در بازار پیدا می کنید از جنس فوم هستند.  فوم بسیار سازگار با محیط زیست نیست و به راحتی کثیف می شود.  با این حال آنها می توانند به عنوان مثال ابزاری مناسب برای یوگا نرم مانند یین یوگا باشند.

 ما شخصا عاشق بلوک های جدید یوگا هستیم که از کاج سوئیس ساخته شده توسط یک نجار محلی نه چندان دور از استودیو.  آنها از چوب ساخته شده اند که محکم تر و بادوام تر می شود.  اگرچه بلوک های یوگا چوبی نسبتاً سنگین تر از سایرین هستند ، اما پشتیبانی بیشتری را ارائه می دهند و برای همیشه دوام خواهند داشت.  اگر دوست دارید هم اکنون یکی از بلوک های یوگای چوبی ما را سفارش دهید ، به صفحه فروشگاه یوگا ما مراجعه کرده و یکی را سفارش دهید.

 

از کجا آجر یوگا چوبی تهیه کنیم؟

 بعضی اوقات مطالبه جسمی که در یوگا دیده می شود می تواند برای یک فرد تازه کار دلهره آور باشد.  خوشبختانه ، ابزارهای کاملاً کمی وجود دارد که می توانند تمرین یوگا را بسیار آسان تر کنند.  یوگا یک یار کوچک خوب است که می توانید برای تسهیل بسیاری از موقعیت های یوگا ، به ویژه مواردی که شامل کشش ایستاده است ، استفاده کنید.  یک بلوک یوگا در اصل یک “چیز” به شکل آجری است که از چوب پنبه ، چوب یا فوم سخت ساخته شده است.  اندازه آنها معمولاً در اندازه ۹ x 6 x 4 اینچ است.

 چگونه می توانید از آجر یوگاچوبی استفاده کنید

 برای مثال بیایید بگوییم که هنگام انجام یک خط جلوی جلو یا مثلث قرار دادن ، در رسیدن به زمین مشکل دارید.  استفاده از بلوک یوگا به شما امکان می دهد دستان خود را بر روی یک سطح نسبتاً پایدار قرار دهید حتی اگر هنوز نتوانید به کف برسید.  با آهسته تغییر موقعیت بلوک مستطیل به گونه ای که دست خود را روی طرفی که به زمین نزدیکتر استراحت کنید ، می توانید خود را آموزش دهید تا در نهایت به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بدون استفاده از آن به کف برسید.  بنابراین شما اساساً بسته به نحوه استفاده از بلوک ، سه سطح دشواری (۴ ، ۶ و ۹ اینچ) دارید.

 اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد

 کشش تنها چیزی نیست که می توان از آن استفاده کرد.  همچنین می تواند برای تمرینات قدرتی عمومی مورد استفاده قرار گیرد.  قرار دادن بلوک یوگا در بین پاهای خود یا نگه داشتن یکی از آنها در دست ، می تواند یک عنصر اضافی از مقاومت را در حین تمرین قدرت ایجاد کند ، با انجام این تمرین شدیدتر و رضایت بخش است.  همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، بیشتر بلوک های یوگا از کف ساخته شده اند که ارزان تر ، چوب پنبه یا چوب است.  هنگامی که تمرینات قدرتی را انجام می دهید ، استفاده از یک بلوک یوگا سنگین تر می تواند کمک کند تا از استفاده از روش بسیار سبک استفاده کند.  وزن بیشتر یعنی کار بیشتر برای شما.

 شما می توانید یک بلوک یوگا را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید ، بنابراین آنها نه تنها مفید هستند بلکه بسیار ارزان هستند.  اگر تازه شروع به یوگا می کنید ، ممکن است واقعاً بخواهید یکی را انتخاب کنید ، به خصوص اگر در مورد کشش یا انعطاف پذیری مشکل دارید ، این چیزی است که معمولاً متخصصان یوگا با آن روبرو می شوند.  به هر حال ، اگر بیش از اندازه پول نقد خود را ببندید ، می توانید چیزی شبیه به یک تکه چوب صاف را پیدا کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir
کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام