بازار ورزشی تابان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / خرید عمده کفپوش گرانول دانه رنگی

خرید عمده کفپوش گرانول دانه رنگی

کفپوش گرانول دانه رنگی محصولی است که از خاصیت ضربه گیری بسیار بالا، زیبایی فوق العاده و انعطاف پذیری زیادی برخوردار می باشد.

خرید عمده کفپوش گرانول رنگی در داخل کشور به راحتی از طریق مراکز ارائه دهنده آن به صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است. خریداران با استفاده از یکی از روش های نامبرده شده می توانند برای خرید محصول مورد نظرشان اقدام نمایند‌.

خرید عمده کفپوش گرانول دانه رنگی

مهمترین شاخصه های کفپوش گرانول مرغوب

مهمترین شاخصه های کفپوش گرانول مرغوب کفپوش گرانولی که با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده آن به کفپوش لاستیکی نیز معروف است یکی از بهترین کفپوش های مورد استفاده در سالن های ورزشی، باشگاه، استخر، حیاط مدرسه می باشد. این محصول با توجه به اینکه مقاومت بسیار زیادی در برابر تحمل وزن های مختلف دارا است از آن در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده می شود.

این کالا دارای ویژگی های مختلفی است که در میان آنها دوام و ماندگاری طولانی که دارد، داشتن خاصیت آلاستیسیته بسیار بالا، کیفیت بسیار زیاد و همچنین داشتن تنوع گسترده از جمله مهمترین شاخصه های یک کفپوش گرانول مرغوب به شمار می رود. 

میزان استحکام و مقاومت آن به اندازه ای می باشد که در اثر وارد شدن ضربه به آن تمام نیروی حاصل از ضربه را بدون تغییری در شکل و کیفیت آن به خود جذب می نماید. کیفیت رنگ این محصول به اندازه ای بالا است که در اثر تابش مستقیم نور خورشید بر روی آن هیچ تغییری در کیفیت رنگ های آن ایجاد نمی شود. 

مقاومت در برابر رطوبت های بسیار بالا، سرما و گرمای شدید از جمله مهمترین ویژگی های مثبت این محصول می باشد که استفاده از آن را در مکان هایی همچون حیاط مدرسه، پاک و… امکان پذیر نموده است. 

مدل های بسیار زیادی از این محصول تولید شده و در بازار عرضه می شود که کفپوش گرانول دانه رنگی، ساده، طرحدار از جمله برخی از مهمترین انواع آن می باشد. 

مرکز فروش کفپوش گرانول رنگی

مرکز فروش کفپوش گرانول رنگی برای تولید کفپوش گرانول همانطور که از اسم آن نیز مشخص است از دانه های گرانول استفاده می شود. دانه های گرانول دارای انواع مختلفی می باشد که تنوع در رنگ های آن نیز مشاهده می شود. مرکز فردش کفپوش گرانول رنگی وجود دارد که انواع مختلف این کفپوش را در رنگ های مختلف به خریداران عرضه می نماید. 

این سایت اینترنتی نیز به عنوان مرکز فروش انواع کفپوش های گرانولی با بهترین کیفیت و قیمت در رنگ های مختلف به شمار می رود. خریداران می توانند انواع مختلف رنگ های این کفپوش را مشاهده کرده و موارد دلخواهشان را به صورت آنلاین سفارش دهند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش کفپوش گرانول رنگی پارکی

امروزه قیمت فروش انواع کفپوش گرانول رنگی پارکی با توجه به نوسانات موجود در بازار، افزایش یافته است. بنابراین خریداران برای خرید ارزان انواع کفپوش گرانولی می توا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام