بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / تخته استپ / فروشگاه اینترنتی تخته استپ ارزان قیمت

فروشگاه اینترنتی تخته استپ ارزان قیمت

فروشگاه تخته استپ به طرق مختلفی اقدام به فروش محصولاتش می کند. یکی از این راه ها فروش به صورت اینترنتی می باشد. امروزه خرید و استفاده از تخته استپ برای انجام ورزش هایی مانند، یوگا، بدنسازی و پیلاتس افزایش چشمگیری داشته است.

فروشگاه اینترنتی تخته استپ ارزان قیمت

بهترین تخته استپ بدنسازی از کجا بخریم؟

بهترین تخته استپ بدنسازی از کجا بخریم؟

خرید تخته استپ برای انجام بسیاری از ورزش ها به عنوان یک ابزار واجب تلقی می شود. دستیابی به یک بدن خوش فرم و ایده آل آرزوی اکثر افراد جامعه به وِزه جوانان می باشد. بسیاری از ما ساعت هایی از وقت خود را در باشگاه های ورزش می گذرانیم. ولی پس از مدتی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام ورزش دچار آسیب دیدگی می شویم و تا مدت ها از ورزش دور می می مانیم. این موضوع سبب می شود هم از ورزش زده شویم و هم به اصلاح با دوری از ورزش هر آنچه رشته بودیم را پنبه کنیم.

به طور کلی ورزش کردن مزایای بسیاری برای ما دارد؛ اما به شرطی که درست و اصولی ورزش کنیم. در حال حاضر ورزش های زیادی مانند بدنسازی، یوگا، پیلاتس در بورس قرار گرفته اند و افراد زیادی برای برخورداری از یک اندام متناسب و فیت به سراغ این ورزش ها می روند. لازم است بدانیم که هر کدام از این ورزش های نیاز به یکسری ابزار ورزشی مانند کفش و لباس مناسب دارند. یکی از این ابزارها برای انجام این گونه ورزش ها تخته های استپ هستند.

سوال این جاست که اولا تخته استپ چیست و دوما بهترین نوع استپ را از کجا می توانیم تهیه کنیم.

تخته استپ وسیله ای است که از آن برای انجام حرکات ورزشی به ویژه در ایروبیک و بدنسازی به طور معمول استفاده می کنند. تمریناتی که با استفاده از تخته استپ انجام می شود، معمولا به صورت گروهی و با یک ریتم خاص انجام می شود. این موضوع سبب افزایش هیجان و همچنین قدرت و توان جسمی و روحی تان خواهد شد.

لازم به ذکر است که چون این تمرینات روی زمین سفت و سخت انجام می شود، بنابریان لازم استبرای جلوگیری از هر گونه فشار و آسیب به کف پا و ستون فقرات از بهترین نوع تخته استپ استفاده کنید. بنابراین استفاده از این تخته استپ های چند لایه و با انعطاف پذیری مناسب انجام هر گونه حرکت ورزشی را برای شما دلنشین تر خواهد کرد و تا حد زیادی از فشار تمرینات شما می کاهد.

در حال حاضر انواع تخته استپ ها در بازار موجود است. بر این اساس دو نوع کلی تخته استپ به عنوان تخته استپ فومی و تخته استپ فایبرگلاس در بازار این محصولات عرضه می شود.

تخته استپ فومی؛ این تخته استپ ها از رایج ترین تخته استپ های موجود در بازار هستند که در بین بیشتر افراد و در سالن های ورزشی روی آنها انواع تمرینات هوازی را انجام می دهند. جنس این تخته استپ ها همان گونه که از نام آنها مشخص است، لایه های فشرده ای از فوم می باشد که روی یکدیگر سوار شده اند. این جنس از تخته استپ با توجه به میزان بالای انعطافی که دارد برای انجام حرکات بدنسازی بسیار مناسب بوده و بدون فشار بر روی مفاصل زانو و مهره های کمر می توان به راحتی از آن استفاده نمود.

اما نوع دیگر این تخته استپ ها از جنس فایبرگلاس هستند. این تخته ها نیز در اندازه های بزرگتری تولید شده و برای انجام تمرینات ورزشکاران حرفه ای مناسب هستند. تخته استپ های فایبرگلاس از سطح مقاومت بالایی برخوردار بوده و یکی از مزیت های اصلی آنها نیز قابلیت تنظیم ارتفاع آنها می باشد. یعنی شما برای انجام هر گونه تمرینی می توانید آن را در ارتفاع مورد نظر خودتان تنظیم کنید.

خرید تخته استپ فومی ۵۵ سانتی

خرید تخت استپ ایروبیک فومی یکی از بهترین های انتخاب های شما برای ورزش ایروبیک می باشد. تخته استپ فومی یکی از بهترین انواع تخته استپ ها است. قیمت این تخته استپ ها با توجه به اندازه و نوع کاربری که دارند می تواند متفاوت باشد. به طور کلی نوع جنس و برند تولید کننده تخته استپ ها نیز در قیمت نهایی این محصولات نقش تعیین کننده دارد.

تتخته استپ های فومی ۵۵ سانتی یکی از حرفه ای ترین انواع تخته استپ بوده که برای ورزشکاران حرفه ای بسیار مناسب است. استفاده از این تخته استپ فواید زیادی برای شما دارد. در واقع استفاده از این تخته استپ سبب می شود، بخش فوقانی بدن و مرکز ثقل بدن را هدف قرار دهد و استحکام اسکلتی فرد و میزان انعطاف پذیری آن را لفزایش می دهد.

این وسیله ورزشی بسیار مناسب سبب هماهنگی و چابکی ورزشکار خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به این که این تخته استپ ها برای انجام ورزش های گروهی مناسب اند سبب افزایش ارتباطات اجتماعی شما شده و روحیه شما را نیز بالا خواهد برد.

قیمت روز تخته استپ اسفنجی

قیمت روز تخته استپ اسفنجی

قیمت روز تخته استپ اسفنجی به عوامل متعددی بستگی دارد. تخته استپ های اسفنجی نیز نوعا از همان جنس فوم می باشند. این تخته استپ ها را بیشتر در سالن های ورزش مانند بدنسازی مورد استفاده قرار می دهند.

به طور کلی انواع متفاوتی از تخته استپ ها در بازار وجود دارند. یکی از مهمترین عواملی که تعیین کننده قیمت این تخته ها می باشد، جنس آنها است. به این معنا که تخته استپ های فومی و تخته استپ فایبر گلاس با توجه جنسی که دارند از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند.

همچنین اندازه تخته استپ هم در قیمت نهایی این محصول اثر گذار است. یعنی به میزانی که تخته استپ از ابعاد بزرگتری برخوردار باشد، طبیعتا قیمت آن هم افزایش خواهد داشت. از سوی دیگر نوع کاربری های متفاوتی که این تخته استپ ها دارند هم یبب تفاوت قیمتی آنها می شود.

اما به طور کلی با توجه به این که اکثر افراد در حال حاضر برای داشتن سلامتی و همچنین برخورداری از یک بدن و اندام ایده آل سراغ ورزش می روند، تقاضا برای لوازم ورزشی نیز افزایش یاقته است. بر همین اساس با توجه به میزان عرضه و تقاضایی که در بازار برای خرید این محصولات وجود دارد قیمت تجهیزات ورزشی نیز افزایش یا کاهش خواهد یافت.

شرکت تولیدی مت یوگا تابان

یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی شرکت تولیدی مت یوگا تابان است. این شرکت همان گونه که از نام آن مشخص است بیشتر محصولات ورزشی یوگا را در بالاترین کیفیت تولید و پخش می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir
کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام