بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / قیمت روز کفپوش تاتامی ۲۵ میل

قیمت روز کفپوش تاتامی ۲۵ میل

کفپوش تاتامی، نوعی کفپوش است که با استفاده از فوم نرم و قابل انعطاف تولید شده است و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و از قیمت های مختلفی برخوردار است که خریداران برای اطلاع از قیمت روز کفپوش تاتامی ۲۵ میل می توانند با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنند. 

قیمت روز کفپوش تاتامی 25 میل

قیمت کفپوش تاتامی فومی با ضخامت و ابعاد مختلف

قیمت کفپوش تاتامی فومی با ضخامت و ابعاد مختلفکفپوش ها دارای مدل ها و طرح های گوناگونی می باشد که هر کدام از انواع آن با توجه به جنس و کاربردی که دارند در مکان های مختلف استفاده می شود. کفپوش تاتامی یکی از مدل های کفپوش می باشد که از فوم های نرم و قابل انعطاف تهیه شده است. این نوع کفپوش از آنجا که بسیار نرم می باشد آسیبی به افراد وارد نمی کند که همین امر موجب شده است برای سالن های ورزشی و محیط های بازی کودکان انتخاب مناسبی باشد.

 در مکان هایی مثل سالن های ورزشی، مهد کودک ها، پارک های سرپوشیده و باز مخصوص بازی کودکان، امکان زمین خوردن افراد و آسیب دیدن آن ها بسیار زیاد است. برای چنین محیط هایی لازم است که از کف پوش هایی استفاده شود که ایمن باشد و موجب ایجاد آسیب در افراد نگردد. 
برای جلوگیری از آسیب دیدن کودکان و ورزشکاران در هنگام بازی و یا انجام تمرینات ورزش از کف پوش تاتامی استفاده می شود. این کفپوش علاوه بر اینکه نرم است و از افراد موقع بازی و وررش محافظت می کند مزایای دیگری را نیز دارد. یکی دیگر از مزیت های  این نوع کفپوش ها خاصیت ضد آب بودن آن ها هست و همچنین روی زمین لغزشی ندارد و مانع لیز خوردن فرد می گردد.

قیمت کفپوش تاتامی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حقیقت موارد مختلفی بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد و از ثابت ماندن آن در طول زمان جلوگیری می کند، که یکی از مهم ترین این عوامل نرخ ارز و میزان تورم می باشد. میزان تورم عاملی است که بر روی قیمت تمام کالاها موثر است و  آن را تغییر می دهد. 
در کنار میزان تورم عوامل دیگری نیز تعیین کننده قیمت فروش تاتامی است که از جمله آن می توان به کیفیت آن اشاره کرد و مطمئنا بهترین کفپوش تاتامی با تاتامی با کیفیت پایین تر تفاوت قیمت خواهند داشت. همچنین این کفپوش ها در ضخامت و ابعاد های مختلف از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند.

بزرگترین تولید کننده کفپوش گرانول در ایران

کفپوش گرانول نوعی کفپوش پلاستیکی می باشد که به آن کفپوش لاستیکی نیز گفته می شود. این مدل کفپوش ها به دلیل محافظ بودن در مکان هایی مثل پارک بازی کودکان و باشگاه های بدن سازی به کار برده می شود. 
این نوع کالا از بازیافت لاستیک تایر، پودر تایر و لاستیک گرانول ساخته شده است و در دو نوع شانه تخم مرغی و پشت صاف قابل خریداری می باشد. 

این مدل کفپوش با نام های دیگری مثل تایر گرانول، کفپوش پارک، لاستیک ضربه گیر و لاستیک گرانول نیز شناخته می شوند. کفپوش های گرانول مزایای زیادی دارند که در زیر به این مزیت ها اشاره شده است:

  • قابلیت شستشو و تمیز شدن
  • دوام بالا در مکان های روباز و استقامت در برابر برف و باران
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید
  • مناسب برای زیر وزنه و تردمیل در باشگاه های بدن سازی و وسایل بازی در پارک ها به دلیل استحکام و ضربه گیری بالا
  • استقامت بالا در برابر سرما و باد 
  • برخوردار بودن از ایمنی بالا برای تجهیز ایمنی مدارس و مهدکودک ها
  • دارای رنگ بندی متنوع و جذاب 
  • دارای اندازه ها و ضخامت های مختلف

کفپوش گرانول در ایران علاوه بر واردات، توسط تولید کنندگان نیز در ایران با کیفیت عالی تولید می شود و به فروش می رسد. 

خرید بهترین کفپوش تاتامی از درب کارخانه

خرید بهترین کفپوش تاتامی از درب کارخانه کفپوش ها از جنس های مختلفی ساخته شده است و در مدل های و طرح های متنوعی  قابل خریداری می باشد، خریداران و مشتریان در هنگام تهیه کفپوش ها باید به نوع مکانی که می خواهند برای آن کفپوش تهیه کنند توجه کنند و با توجه به آن مکان کفپوش مناسب را خریداری کنند.
برای جاهایی مثل منازل می توان از پارکت استفاده کرد و برای مکان هایی مانند مراکز خرید و یا مطب پزشکان از سرامیک استفاده می شود. اما برخی از مکان ها کمی خاص تر هستند، خاص بودن از این نظر که به دلیل نوع فعالیتی که در این نوع  جاها می شود امکان زمین خوردن و ضربه خوردن افراد  بسیار محتمل است. 

مهد کودک ها، سالن های ورزشی، اتاق بچه و مدارس از دسته مکان هایی می باشد که  امکان آسیب دیدن افراد در   آن بسیار بالا است، از این رو برای آن ها از کفپوش های ایمنی به نام کفپوش تاتامی استفاده می شود.
کفپوش های تاتامی مزیت های زیادی دارد که این مزیت ها به طور خلاصه شامل موارد زیر می باشد:

  • کفپوش های تاتامی ضد آب است و هیچ گونه مایعاتی از آن عبور نمی کند.
  • کفپوش تاتامی دارای قابلیت ضربه گیری می باشند.
  • این مدل کفپوش ها در طرح ها و رنگ های متنوعی با سایزهای مختلفی تولید می شوند.
  • امکان جابه جایی و حمل آسان به دلیل وزن سبکی که دارند.

خریداران و  مشتریان این محصول همواره به دنبال خرید و تهیه کفپوش تاتامی طرح دار و ساده با کیفیت عالی و  قیمت به درب کارخانه هستند تا بتوانند خریدی ارزان و  به صرفه را داشته باشند. 

فروش کفپوش تاتامی ارزان با فومی نرم و انعطاف عالی

مجموعه تجاری بازرگانی ما بزرگ ترین مرکز خرید کفپوش تاتامی ورزشی و انعطاف پذیر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد، زیرا که در این مجموعه انواع کفپوش تاتامی با فوم نرم و درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف عرضه می گردد. در این مرکز از آنجا که واسطه ها حذف شده و فروش به صورت مستقیم انجام می گیرد، اجناس با قیمت استثنایی به مشتریان عرضه می شود.

خریداران به ویژه خریداران عمده و تاجران که در زمینه خرید و فروش انواع کفپوش های تاتامی فعالیت می کنند لازم است که بتوانند این کالاها را با قیمت ارزان تر تهیه نمایند تا در نهایت نیز سود بیش تری را نیز به دست آورند.
این مرکز که بهترین فروشگاه کفپوش تاتامی ارزان می باشد، بهترین انتخاب برای این ذسته از خریداران است، زیرا که می توانند انواع متنوع کفپوش های ساده و طرح دار تاتامی با کیفیت را با قیمتی ارزان تهیه نمایند و بدین ترتیب به کسب و کار خود رونق بیش تری ببخشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

کفپوش تاتامی چیست؟ انواع کفپوش تاتامی به همراه عکس

کفپوش تاتامی چیست و انواع آن کدام است کفپوش تاتامی نوعی تشک با بافت نرم …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام