بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / قیمت فروش کفپوش گرانول رنگی پارکی

قیمت فروش کفپوش گرانول رنگی پارکی

امروزه قیمت فروش انواع کفپوش گرانول رنگی پارکی با توجه به نوسانات موجود در بازار، افزایش یافته است. بنابراین خریداران برای خرید ارزان انواع کفپوش گرانولی می توانند به صورت عمده خرید خود را انجام دهند. یکی از پرکاربردترین کفش پوش ها در مکان های مختلف مانند پارک ها، باشگاه های ورزشی و… انواع کفپوش گرانولی هستند که با بهترین قیمت توسط این مرکز ارائه می گردند. برای خرید می توانید از طریق ارتباط با مشاوران فروش ما اقدام نمایید.

قیمت فروش کفپوش گرانول رنگی پارکی

دسته بندی های مختلف کفپوش گرانولی در بازار

دسته بندی های مختلف کفپوش گرانولی در بازار

دسته بندی انواع کفپوش گرانولی در بازار بر اساس تراکم، نوع متریال و فرمولاسیون با یکدیگر متفاوت می باشد. از این رو می توان این محصول را در دو دسته رولی و پازلی دسته بندی کرد.

کفپوش های گرانولی پازلی به شکل مربع هستند که مهم‌ترین ویژگی این نوع از کفپوش ها، حمل و نقل و نصب آسان آن ‌ها می باشد. فرایند نصب این کفپوش ‌ها بسیار راحت است و بدون کمک چسب کفپوش گرانولی، با چفت شدن تکه ‌های پازل به راحتی یکدیگر می چسبند.

کفپوش های گرانولی رولی بیشتر برای مکان ‌هایی با مساحت بالا مانند پارک ها استفاده می‌شوند، این کفپوش‌ها نسبت به کفپوش پازلی قیمت بالاتری دارند. همچنین لازم به ذکر است بدانید کفپوش ‌های گرانولی رولی و پازلی به دو نوع کفپوش پشت ساده و کفپوش پشت شانه تخم‌مرغی دسته‌بندی می‌شوند.

مرکز خرید کفپوش گرانول رنگی پارکی

مرکز خرید کفپوش گرانول رنگی پارکی کفپوش گرانول پارکی یکی از زیر مجموعه های کفپوش های لاستیکی در بازار بین المللی است و فروش آن توسط این مرکز خرید در سراسر کشور انجام می شود. لیست قیمت روز انواع مختلف این کفپوش ها در سایت موجود است. این مرکز خرید، فروش کفپوش گرانول رنگی را با قیمت مناسب آغاز کرده است. اگر به دنبال مرکز خرید کفپوش گرانولی با کیفیت بالا و قیمت ارزان هستید، با ما تماس بگیرید.

امروزه به دلیل حجم بالای خرید و فروش این کفپوش ها در بازار، شرکت های تولیدی زیادی در حال افزایش تولید خود در ایران هستند. کفپوش های گرانولی رنگی ویژه در انواع مختلف از جمله رولی و پازلی در کشور عزیزمان ایران تولید می شود.

امروزه نیز می توان از طریق فضای مجازی اقدام به خرید و فروش این کفپوش ها و دیدن انواع مختلف آن با کیفیت های متفاوت نمود. برای مشتریانی که نمی توانند برای خرید به مناطق دیگر کشور سفر کنند این راه، بهترین راه خرید می باشد.

خریداران با خرید آنلاین از قیمت های ویژه ای که این سایت برای فروش آنلاین در نظر گرفته است بهره مند می شوند و می توانند محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت با کمترین هزینه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه کننده کفپوش گرانولی باشگاهی لاستیکی

در باشگاه های بدن سازی برای راحتی ورزشکاران از کفپوش های لاستیکی استفاده می نمایند که از جنس گرانول هستند، این کفپوش گرانولی باشگاهی لاستیکی بسیار با دوام، مقاو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام