بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / تولید کننده کفپوش تاتامی ارزان قیمت

تولید کننده کفپوش تاتامی ارزان قیمت

تولید کننده کفپوش تاتامی ارزان قیمت توانسته است با بهره گیری از مواد اولیه ی با کیفیت و درجه یک و همچنین صرفه جویی در هزینه های تولید، قیمت مقرون به صرفه ای از تاتامی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروش کفپوش تاتامی اصفهان

تولید کننده کفپوش تاتامی

تولید کننده های کفپوش تاتامی با استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته و همچنین بهره گیری از مواد اولیه با درجه کیفی مناسب ، توانسته اند کفپوش های مرغوبی را در حیطه کاری خود تولید کنند. تولید کننده های تاتامی، محصولات خود را با تنوع زیاد باب سلیقه ی مصرف کننده به بازار ارائه می دهند.

از جمله مزایای کفپوش های تاتامی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت استفاده در مکان های مختلف مانند سالن های ورزشی، مدارس، مهدکودک، بیمارستان، ادارات و سالن های چندمنظوره
  • حمل و جابجایی بسیار آسان به دلیل کم وزن بودن کفپوش ها
  • دارای رنگ بندی متنوع و کامل و قابل سفارشی شدن در رنگ های موردپسند مشتری
  • قابلیت شستشوی راحت با آب و مواد شوینده و عدم جذب پرز و گرد و خاک
  • دارا بودن ابعاد و ضخامت های مختلف مانند ابعاد یک در یک متر، پنجاه در پنجاه سانتی متر و سی در سی سانتی متر و ضخامت های ۱۰ تا ۵۰ میلی متر

تولید کننده کفپوش تاتامی

کفپوش تاتامی ارزان قیمت

کفپوش های تاتامی بسته به مواد اولیه ای که در تولید آن ها به کار می رود، در بازار با قیمت های مختلفی  به فروش می رسند. لذا برای تولید کفپوش تاتامی ارزان قیمت باید مواد اولیه با قیمت ارزان نیز خریداری شود، تا تولید کننده کفپوش تاتامی بتواند محصول خود را با قیمت ارزان تولید و روانه بازار کند. این تاتامی همانند سایر تاتامی ها از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید شده است. می توان گفت قیمت، یکی از پارامترها و فاکتورهای اساسی برای رقابت در بازار بین برندهای مختلف عرضه کفپوش تاتامی می باشد، که بدین وسیله می توانند مشتری بیشتری را مجاب به خرید کند.

تولید کننده کفپوش تاتامی

قیمت انواع کفپوش تاتامی

انواع کفپوش تاتامی با توجه به مواد اولیه بکار رفته و یژگی های ساختاری آنها از رنج قیمت های مختلفی برخوردار می باشد. منظور از ویژگی های ساختاری، ویژگی هایی مانند ضخامت و ابعاد تاتامی می باشد. حتی در بعضی موارد، رنگ های خاص تاتامی هم دارای قیمت های مختلفی می شوند. لذا برای کسب اطلاع از قیمت انواع کفپوش تاتامی مراجعه به سایت های اینترنتی کمک شایانی به متقاضیان خرید این محصول می کند. همچنین در این سایت ها انواع کفپوش تاتامی در اندازه ها و ابعاد متفاوت و با قیمت های مناسب عرضه می شود.

فروش کفپوش تاتامی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی

کفپوش تاتامی ورزشی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که درون کشور ایران تولید می شود این محصول از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شود و در مرکز فروش تاتامی

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام