بازار ورزشی تابان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / فروشنده کفپوش تاتامی در بازار

فروشنده کفپوش تاتامی در بازار

کفپوش تاتامی چیست؟در بازار افراد زیادی به فروشندگی کفپوش های تاتامی مشغول هستند. استفاده فراوان تاتامی در ورزش و در فضاهای بازی و حتی منازل باعث شده، کسب و کار این زمینه رونق فراوان داشته باشد.

تاتامی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

کفپوش تاتامی

تاتامی نوعی کفپوش ورزشی است که از ترکیب فوم eva با فوم های دیگر به وجود می آید.لبه های تاتامی به شکل پازل طراحی شده و باعث سهولت در نصب می گردد.

جنس تاتامی نرم و حالت اسفنجی است. تاتامی ضد آب بوده و به راحتی شست و شو می شود.

تاتامی کاربرد های فراوانی دارد از جمله سالن های بدنسازی و ورزشی و مهد کودک ها و شهربازی ها

جنس ارتجاعی تاتامی باعث جلوگیری از آسیب دیدگی شده و همچنین بهداشتی بودن آن سازگاری کامل به پوست کودکان دارد.

شیوه فروش کفپوش تاتامی در بازار

کفپوش تاتامی در بازار به روش های حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد. قیمت مناسب و کابرد های گسترده این کفپوش،آن را بسیار در بین کفپوش های ورزشی محبوب کرده است.

معمولا برای مهد کودک ها و فضاهای کودکانف کفپوش هایی با رنگ های شاد فروخته می شود تا شور و نشاط را به روحیه کودکان ببخشد.

محبوب ترین رنگ در تاتامی ها مهد کودک ها رنگ سبز می باشد.در باشگاه های ورزشی و بدنسازی تاتامی های به ضخامت ۴۰ میلی متر به فروش می رسد و معمولا رنگ قسمت کثیری از آن ها آبی کمرنگ است.

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین مربوطه، سفارش تاتامی خود را در حجم دلخواه ثبت کرده و در هر کجای ایران که می خواهید تحویل بگیرید.

قیمت کفپوش تاتامی در بازار

کفپوش تاتامی نیز مانند سایر کالا ها بسته به سایز،کیفیت و ضخامت ، قیمتش نیز تغییر خواهد کرد. تاتامی معمولا در سایز های نیم متر در نیم متر و یک متر در یک متر تولید می شود و ضخامت آن ها نیز معمولا روی ۲ تا ۵ سانتی متر تنظیم خواهد شد.

کف تا سقف قیمت تاتامی معمولا از ۴۵ تا ۸۵ هزار تومان می باشد.

تفاوت تاتامی باشگاهی با تاتامی مهد کودک ها

کفپوش تاتامی

تاتامی باشگاهی الزما در ابعاد یک متر در یک متر و ضخامت ۲ تا ۵ سانتی متر طراحی و تولید می شود و لا جرم باید به تایید فدراسیون نیز برسد.تاتامی باشگاهی در سناریوی تولید تراکم پذیری بیشتری را تحمل کرده و به همین دلیل شرایط برگشت پذیری خود را از دست نداده و به حالت اولیه باز میگردد.

تاتامی مهد کودک ها باید به تایید این سازمان برسد، معمولا در رنگ های شاد و جذاب تولید می شود و ابعاد استاندارد آن نزی یک متر در یک متر با ضخامت ۲ تا ۴ سانتی متر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

کفپوش تاتامی چیست؟ انواع کفپوش تاتامی به همراه عکس

کفپوش تاتامی چیست و انواع آن کدام است کفپوش تاتامی نوعی تشک با بافت نرم …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام