بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / قیمت بهترین کفپوش تاتامی در خرید و فروش عمده

قیمت بهترین کفپوش تاتامی در خرید و فروش عمده

تاتامی نوعی از کفپوش است که از جنس فوم است و نرم و منعطف است. این نوع از کفپوش برای زمین هایی استفاده می شوند که نیاز به کفپوش نرمی دارند. این کفپوش ها حتما باید در جایی استفاده شوند که مسقف باشد و امکان بارندگی و باد نباشد. تاتامی ها معمولا ضد آب هستند اما پس از مدتی در اثر عوامل خارجی مثل آفتاب و باد و باران، آسیب می بینند و کارایی مفید خود را از دست می دهند. عموما کفپوش تاتامی فروش عمده دارد و قیمت آن به کیفیت و تعداد و جنس آن مرتبط است.

کفپوش های تاتمی از ضخامت ۱۰ تا ۵۰ میلی متر را شامل می شوند و انتخاب آن به محیط و کاربرد آن متغیر است. خریداران عمده تاتامی حتی می توانند تاتامی با طرح مخصوص خود را از طریق این تولیدکننده سفارش دهند. 

کفپوش های تاتامی در ورزشگاه ها، منازل، پارک ها، مهدهای کودک و حتی در منازل برای محل نگه داری سگ و گربه استفاده می شوند.

قیمت بهترین کفپوش تاتامی در خرید و فروش عمده

بهترین برند تولید کننده کفپوش تاتامی

بهترین برند تولید کننده کفپوش تاتامیکفپوش تاتامی جزو آن دسته از کفپوش هایی است که به دلیل آن که محدودیت مصرف ندارد، بازار پر رونق و پر طرفداری دارد. تهران نیز قطب تولید، فروش و صادرات مرغوب ترین کفپوش تاتامی است.

بهترین برند تولید کننده کفپوش تاتامی قطعا شرکت و پخش کننده ای است که از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کند و دارای استاندارد و تاییدیه باشد. همچنین یک تولید کننده برتر همیشه خدمات پس از فروش ارائه می دهد تا مشتری برای نصب، جابه جایی و خرابی محصول خیال جمع باشد. 

فروش کفپوش تاتامی اکنون در سراسر کشور و توسط این تولیدکننده به مشتریان عرضه می شود. تاتامی های مرغوب ضد آب و قابل شستشو اند، به راحتی خشک می شوند و امکان پوسیدگی آن ها بسیار کم است. همینطور عایق صدا و حرارت نیز می باشند. یکی دیگر از ویژگی های تاتامی، سبک و قابل حمل بودن آن است.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا با وجود این همه نوع کفپوش، تاتامی را انتخاب کنید؟ 

  • کفپوش تاتامی بادوام است و نیازی نیست هر سال تعویض شوند.
  • بعضی از انواع تاتامی دو رو هستند و پس از خرابی یک طرف، می توانید آن را برعکس کنید.
  • قیمت آن در برابر کفپوش های دیگر مقرون به صرفه است.
  • این کفپوش ایمن است و در برابر ضربه های خشن مقاوم است.
  • سبک است و نصب راحتی دارد.
  • فاقد مواد سمی و مواد سرطان زا اند.
  • انعطاف تاتامی ها به حدی است که اگر کسی از ارتفاع ۳ متری روی آن ها بپرد، هیچ صدمه ای نخواهد دید.
  • عدم وجود سطوح خراشنده
  • عدم تغییر رنگ و اندازه تاتامی بعد از شستشوی آن

خرید کفپوش تاتامی طرح چوب

طراحان کفپوش، با ایجاد یک لایه لمینتی از طرح چوب، تاتامی های رنگی و ساده را تبدیل به کفپوشی شیک و زیبا کردند. علاوه بر ظاهر زیبا، قیمت این کفپوش ها در مقایسه با پارکت های چوبی بسیار کمتر است. خرید مستقیم و بدون واسطه کفپوش از تولیدکنندگان، عامل دیگر پرفروشی این نوع از تاتامی ها است. کفپوش تاتامی طرح چوب از دو لایه فوم و لمینت به دو رنگ روشن و تیره تهیه می شود.

یکی از ویژگی های تاتامی، نصب راحت و ساده آن است به این صورت که هر تاتامی، مانند قطعات پازل است و به هم قفل می شوند. هر ۹ قطعه تاتامی، یک متر مربع را پوشش می دهند.

تاتامی های طرح دار، مانند پازل اند و از ۹ قطعه با ضخامت ۱۰ میلی متر و ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی متر تشکیل شده اند. این محصول شامل انواع آج های لوزی، حصیری، سوزنی و المپیک است و کارایی متفاوتی دارند.

قیمت روز کفپوش های اتاق کودک

قیمت روز کفپوش های اتاق کودکبازی و تحرک کودکان تاثیرات بسیار مثبتی در رشد و شکل گیری کودک دارد. با توجه به اهمیت این نکته، در نظر گرفتن نکات ایمنی در فضای بازی کودکان بسیار ضروری است.

بهترین کفپوش برای اتاق کودک و اتاق بازی کودکان، کفپوش تاتامی است. چرا که علاوه بر نرمی آن که از آسیب کودکان هنگام افتادن جلوگیری می کند، در تولید کفپوش تاتامی اصول بهداشتی رعایت می شود و از مواد مواد بهداشتی استفاده می شود و بهترین گزینه برای استفاده کودکان است. همچنین بسیاری از اتاق های بازی کودکان به تاتامی به عنوان ضربه گیر برای دیوار مجهز اند. این تاتامی ها هنگام افتادن اسباب بازی های کودکان تولید صدا نمی کنند و عایق صدا اند و همین موضوع باعث ایجاد آرامش هنگام بازی کودک می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای اتاق کودک از تاتامی استفاده می شود، رنگ بندی آن است. رنگ بندی های مختلف و شاد باعث جذب کودک و ایجاد تنوع می شود. به علاوه لطافت و انعطاف پذیری تاتامی ها باعث می شود کودک با راه رفتن روی آن اذیت نشود.

تاتامی های اتاق کودک، طرحدار نیز هستند. مثل حروف الفبا، اعداد، حیوانات و گل. 

قیمت کفپوش طرح دار بسته به تعداد، نوع آج و طرح آن متفاوت است و این شرکت با قیمت های مناسب تری نسبت به دیگر کفپوش ها، آن ها را به فروش می رسانند. همچنین قیمت تاتامی ها هنگامی که به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید می کنید، کمتر و مناسب تر است.

سفارش مستقیم کفپوش تاتامی ورزشگاه

تاتامی های ورزشگاهی نوع متفاوتی از اصول بهداشتی را نسبت به تاتامی مخصوص اتاق کودک رعایت می کنند. تاتامی های ورزشی که دارای استاندارد و تاییدیه از فدراسیون های ورزشی می باشند، برای سالن های مسابقات رزمی و ایروبیک استفاده می شوند. همچنین برای ورزش هایی مثل جودو، کاراته، تکواندو و دیگر ورزش های رزمی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کفپوش های ورزشی ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر یا ۲۰۰ در ۲۰۰ سانتی متر دارند.

کفپوش باشگاه ورزشی نیز از این نوع تاتامی ها است. تاتامی های آجدار مانع از سر خوردن می شوند و برای ورزش های رزمی مناسب ترند. نکته دیگر، استحکام و مقاومت بالای تاتامی های مخصوص ورزش های رزمی است.

هنگام سفارش کفپوش برای ورزشگاه باید به این نکته توجه کنید که مناسب با ورزش و کاربرد آن ها، تاتامی مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر ورزش شما سنگین است حتما از تاتامی های با ضخامت بالای ۴۰ میلی متر استفاده نمایید. طبیعتا هر چقدر ضخامت تاتامی بیشتر شود، قیمت تمام شده آن نیز بالاتر است. تاتامی های ۴۰ میلی متری می توانند وزن ۸۰ تا حتی ۱۴۰ کیلومتر را تحمل کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

کفپوش تاتامی چیست؟ انواع کفپوش تاتامی به همراه عکس

کفپوش تاتامی چیست و انواع آن کدام است کفپوش تاتامی نوعی تشک با بافت نرم …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام