بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / مرکز اصلی فروش کفپوش تاتامی در اصفهان

مرکز اصلی فروش کفپوش تاتامی در اصفهان

فروش کفپوش تاتامی در اصفهان با قیمت واقعی و کیفیت درجه یک بر عهده مراکز اصلی فروش انواع کفپوش ورزشی بوده است. آیا می دانید که خرید اینترنتی کفپوش تاتامی در اصفهان نیز امکان پذیر می باشد؟

فروش کفپوش تاتامی اصفهان

کفپوش تاتامی اصفهان

در حال حاضر کفپوش تاتامی اصفهان هم از دیگر کفپوش های تاتامی باکیفیت موجود در بازار است که می تواند نرخ فروش خوبی داشته باشد.
فروش کفپوش تاتامی اصفهان توسط مراکز اصلی فروش موجود در بازار این امکان را برای خریداران فراهم آورده تا مطمئن تر خرید کنند.
خریدی که همراه است با خرید مستقیم از درب کارخانجات تولید کفپوش تاتامی در اصفهان و به دنبال آن خریدی آسان و مقرون به صرفه!

فروش کفپوش تاتامی

اطلاعات بیشتر از کفپوش تاتامی

  1. تاتامی ها کفپوش هایی هستند به شکل پازلی که قابلیت نصب بسیار راحتی دارند. کافیست قطعات تاتامی را مانند پازل در کنار هم قرار دهید تا تاتامی ها در هم قفل شوند.
  2. از کفپوش های تاتامی در اماکن مختلفی می توان استفاده کرد. مانند باشگاه ها، سالن های ورزشی، مدارس، سالن های ورزشی و نگهداری کودکان در ادارات،مهد کودک ها و…
  3. کفپوش های تاتامی عایق صدا هستند و مانع از انتقال صدا در ساختمان می شوند.
  4. کفپوش های تاتامی که مخصوص کودکان ساخته می شوند دارای رنگ ها و طرح های فانتزی و شاد هستند و همچنین، این نوع تاتامی ها از مواد کاملا ضدحساسیت و آنتی باکتریال تولید می شوند.
  5. تاتامی ها در رنگ های مختلف و ضخامت های متنوع تولید و عرضه می شوند. ضخامت های این کفپوش ها از ۱۰ تا ۵۰ میلی متر دامنه دارد.
  6. رعایت موارد بهداشتی و عدم وجود سطوح زبر و خراشنده در سطح تاتامی بسیار مهم است.
  7. غالبا در سطح تاتامی ها آج هایی طراحی می کنند که سطح کفپوش اصطکاک کافی را برخوردار باشد و افراد روی آن لیز نخورند.

فروش کفپوش تاتامی اصفهان

فروش کفپوش تاتامی اصفهان

فروش کفپوش تاتامی در اصفهان و سایر شهرهای کشور می تواند از طریق سایت مجموعه فروشگاهی انواع کفپوش ورزشی انجام گیرد. فروشی که می تواند منجر به خرید عمده تاتامی در انواع متنوع ترین ضخامت ها و رنگبندی ها برای تمامی خریداران و متقاضیان باشد.

پخش تاتامی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

قیمت کفپوش تاتامی ورزشی ۲۰ میل

کفپوش تاتامی جزو تجهیزات و وسایل ورزشی به شمار می رود که معمولا در اندازه های ۲۰ میل تولید و به بازار عرضه می شود.این مدل از کفپوش ها جنس عالی و درجه یکی دارند

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام