بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش رولی کودک / فروش اینترنتی کفپوش رولی طرح کودک

فروش اینترنتی کفپوش رولی طرح کودک

کفپوش رولی طرح کودک مناسب استفاده در چه مکان هایی می باشد؟ آیا می دانید که امروزه در بازار مجازی، کدام سایت های فروش اینترنتی کفپوش، این نوع کفپوش های رولی را هم برای فروش با قیمت مناسب قرار داده اند؟ آیا می دانید این کفپوش ها چه ویژگی ها و مشخصاتی دارند؟

تا چند سال گذشته استفاده از کفپوش تاتامی بسیار رایج بود. اما از آنجایی که علم پیشرفت کرده و کفپوش های جدیدی به بازار آمده است، دیگر آنطور که باید و شاید کفپوش های قدیمی بازار فروش چندانی ندارند. این روزها جدیدترین نوع کفپوش، کفپوش رولی است که در طرح های متنوعی از قبیل طرح کودک، طرح باشگاه و … تولید می شود. اگر به مراکز فروش اینترنتی سر بزنید، بی شک کفپوش رولی طرح کودک مرغوب و قیمت مناسب را می توانید بخرید. آیا می دانستید که خرید فروش اینترنتی چه مزیت هایی دارد؟

کفپوش رولی طرح کودک

کفپوش رولی طرح کودک چه می باشد؟

در مهدکودک های امروزی، تمامی شرایط برای بازی و ورزش ایمن کودکان فراهم شده است. استفاده از کفپوش های مخصوص و دیوارپوش های ایمنی این شرایط را در مهدکودک ها فراهم کرده است. جدیدترین کفپوش هایی که در این مکان ها به کار گرفته می شود، کفپوش رولی است که در طرح های متنوعی روانه بازار فروش می شود. از قبیل:

  • کفپوش رولی طرح کودک
  • کفپوش رولی طرح سنگ
  • کفپوش رولی طرح پارکت

و … که هرکدام موارد استفاده گوناگونی دارند.

کفپوش رولی طرح کودک

مشخصات کفپوش رولی چیست؟

کفپوش رولی نسبت به ضخامت کم تری که نسبت به کفپوش های تاتامی دارد و اغلب ۶ تا ۷ میل می باشد، ضربه گیر خوبی به شمار می رود.

کفپوش رولی از مشخصات زیر برخوردار است:

  1. نرم و انعطاف پذیر می باشد.
  2. نیاز به نصب ندارد.
  3. سبک وزن است و جابجایی آن آسان انجام می پذیرد.
  4. شستشوی آن مانعی ندارد.
  5. طرح و رنگ آن ثابت است و پاک نمی شود.

این مشخصات و ویژگی ها سبب شده تا در اتاق کودک، سالن بازی کودکان، شهربازی های سر بسته و … از این کفپوش ها با اطمینان خاطر استفاده شود.

کفپوش رولی طرح کودک

کفپوش رولی طرح کودک در کجا به فروش می رسد؟

امروزه اکثر کارخانه هایی که تولید کننده کفپوش هستند، این محصول جدید و پرفروش را با بهترین مواد اولیه و به روز ترین تکنولوژی دنیا تولید کرده و روانه بازار فروش نموده اند. نمایندگی برند های شناخته شده، فروشگاه هایی در سطح کشور که عرضه کننده انواع کفپوش هستند، عمده فروشان و …، گزینه های خوبی برای خرید کفپوش رولی طرح کودک به شمار می روند.

آیا تا به حال اقدام به خرید اینترنتی کفپوش رولی طرح کودک کرده اید؟

کفپوش رولی طرح کودک

سایت فروش اینترنتی کفپوش رولی

یکی دیگر از روش های خرید که:

  • هزینه کمی به خود اختصاص می دهد.
  • در زمان کمی انجام می پذیرد.
  • سبب کاهش هزینه های خریدار می شود.

و …، خرید فروش اینترنتی کفپوش رولی از سایت های فروشنده است.

این روز ها سایت های فروش اینترنتی به خاطر مزیت هایی که دارند، جای مراکز فروش حضوری در سطح کشور را گرفته اند. افراد در هر ساعتی در شبانه روز و در هر کجای کشور که باشند، با دسترسی به اینترنت و چند کلیک ساده، موفق به خرید کفپوش رولی طرح کودک، سنگ، چوب، پارکت و … خواهند شد.

کفپوش رولی طرح کودک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir
کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام