بازار ورزشی تابان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / قیمت تشک تاتامی فدراسیونی ارزان

قیمت تشک تاتامی فدراسیونی ارزان

مشتریان محترم می توانند برای خرید تشک تاتامی ارزان از طریق همین سایت اقدام کنند. در این سایت انواع مختلف تشک تاتامی با سایز بندی و طرح های متنوع موجود می باشد و خریداران می توانند مدل های مختلف را همراه با قیمت آن ها مشاهده نمایند. وجود طرح های زیبا و متفاوت باعث می شود مشتریان طیف وسیعی جهت انتخاب محصول داشته باشند و بتوانند با هر سلیقه ای از آن بهره ببرند‌. 

قیمت تشک تاتامی فدراسیونی ارزان

دلایل مرغوبیت تشک تاتامی باشگاهی

دلایل مرغوبیت تشک تاتامی باشگاهی

این تشک ها برای کف پوش اتاق بازی، اتاق کودک، سالن ورزشی و … استفاده می شود. وظیفه اصلی این محصول نرم ساختن کف اتاق است. این امر باعث می شود تا بدن ورزشکاران از وارد شدن ضربه محافظت شود و آسیب نبیند. 

جنس تشک تاتامی از جنس فوم انعطاف پذیر و نرم است. این محصول کاملا ضد حساسیت می باشد. از این رو برای افراد حساس ایجاد واکنش آلرژیک نمی کند. 

این کف پوش ها در عین داشتن ضخامت بالا، بسیار سبک هستند و به راحتی جابجا می شوند. بنابراین یک انتخاب بسیار مناسب برای سالن های ورزشی و ایروبیک به شمار می روند. 

تشک تاتامی فدراسیونی کاملا قابل شست و شو می باشد. از این رو در صورت شست و شو با آب و مواد شوینده رنگ خود را از دست نمی دهد و پوسیده نمی شود. 

از دیگر مزایای کف پوش تاتامی می توان به پازلی بودن آن اشاره کرد. این امر باعث می شود قطعات کف پوش ها کاملا در هم قفل شوند و بدون نیاز به چسب، در کنار یک دیگر قرار بگیرند. 

این محصول هم به صورت تک رنگ و هم به صورت چند رنگ تولید می شود. نوع چند رنگ این محصول بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی دارد. از این رو مناسب استفاده در مهد کودک ها و سالن های مخصوص کودکان می باشند. 

فروشنده انواع تشک تاتامی ارزان قیمت

فروشنده انواع تشک تاتامی ارزان قیمت

فروشنده انواع تشک تاتامی ارزان قیمت این محصول را به صورت کلی و جزئی به مشتریان ارائه می کند. فروش عمده و کلی باعث می شود قیمت هر عدد تشک برای مصرف کنندگان بسیار ارزان تر و به صرفه تر باشد. 

قیمت تشک تاتامی در فروش ویژه برای مصرف کنندگان بسیار مناسب است. از این رو به خریداران محترم توصیه می شود تا از این فرصت استثنایی استفاده کنند و خرید خود را به صورت عمده و کلی در تناژ بالا انجام دهند. 

این فروشنده وظیفه دارد تا قبل از ارسال محصولات به بازار، همه ی آن ها را از نظر کیفیت چک کند تا محصول مرغوب را به دست مشتری برساند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

کفپوش تاتامی چیست؟ انواع کفپوش تاتامی به همراه عکس

کفپوش تاتامی چیست و انواع آن کدام است کفپوش تاتامی نوعی تشک با بافت نرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام