بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش کودک / وبسایت خرید تاتامی مهد کودک درجه یک

وبسایت خرید تاتامی مهد کودک درجه یک

تاتامی مهد کودک درجه یک و مرغوب را با همان قیمتی که فکرش را می کنید همین حالا از وبسایت فروش مستقیم انواع طرح ها و رنگبندی های تاتامی مهد کودک سفارش خرید عمده دهید.

تاتامی اتاق کودک

چرا تاتامی کفپوش مناسبی برای مهد کودک است؟

این روزها بسیاری از مدیران مهد کودک ها و مراکز آموزش و نگهداری کودکان، تریجیح می دهند که از کفپوش تاتامی به عنوان کفپوش محیط مورد نظر خود استفاده کنند. در این جا به ذکر تعدادی از ویژگی های مثبت این کفپوش می پردازیم تا به علت انتخاب این مدیران پی ببریم:

  • تاتامی ها رنگ های بسیار متنوع و زیبایی دارند. کافیست که تاتامی ها را در دو یا سه رنگ خریداری کنید. هنگامی که آن ها را در کنار هم قرار دهید ترکیب رنگ بسیار زیبا و جذابی پدید می آید که برای کودکان لذت بخش است.
  • تاتامی ها را به راحتی می توانید نصب کنید. نیازی به حضور نصاب نخواهید داشت. حتی به چسب یا مواد نگهدارنده ی دیگر هم نیازی نخواهد بود.
  • از ویژگی های مهمی که یک کفپوش مهد کودک باید داشته باشد، قابلیت شستشو است. این کفپوش ها به راحتی قابل شستشو هستند و حتی اگر یک قطعه از آن ها دچار پارگی یا فرسودگی شد، شما می توانید آن قطعه را جدا کنید و قطعه ی جدید دیگری را جایگزین کنید.

تاتامی مهدکودک

ابعاد تاتامی های مهد کودک

به صورت کلی، کفپوش های تاتامی ابعاد و ضخامت های متنوعی دارند و می توانند نیاز افراد مختلف را برآورده کرده و برای محیط های گوناگون مناسب باشند.
پیشنهاد مشاورین مجموعه ی تابان به مدیران مهد کودک ها، این است که برای کفپوش کردن مهد کودک و یا خانه بازی از تاتامی های با ابعاد یک متر در یک متر و ضخامت ۲۰ میلی متر استفاده کنند. چرا که تاتامی با این ضخامت، دوام بیشتری دارد و مقاوم تر است. البته برای کفپوش کردن قسمت های خاص هم می توانند از ابعاد کوچکتر تاتامی که به تاتامی کودک معروف هستند و دارای ابعاد ۳۲ در ۳۲ سانتی متر هستند نیز استفاده کنند. نکته ی مهم این است که این تاتامی ها ضخامتشان فقط یک سانتی متر است.

کفپوش بازی کودک

وبسایت خرید تاتامی مهد کودک

وبسایت خرید تاتامی مهد کودک همینجاست. اگر از گشتن در بازار خسته شده اید و نمی دانید که دیگر چه راهکاری را امتحان کنید، وبسایت فروشگاهی مجموعه بازرگانی تابان به کمک شما می آید.
آیا دیده اید که یک مرکز فروش، ضمن ارتباط داشتن با بزرگترین کارخانجات تولید کفپوش، هم مشاوره رایگان قبل از خرید دهد، هم خرید با قیمت و کیفیت متناسب با هم را ارائه دهد؟
پس پیشنهاد می شود تا برای یکبار هم که شده سفارش اینترنتی انواع تاتامی مهد کودک درجه یک را  از بزرگترین مرکز فروش کفپوش ورزشی تجربه کنید، حتی در نقاط دور دست ایران!

کفپوش بازی کودک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

کفپوش بازی کودک

وب سایت خرید انواع کفپوش بازی کودک

کفپوش بازی کودک با کیفیت با قیمتی استثنایی در وبسایت خرید آنلاین انواع متنوع ترین …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام